tisdag 5 juni 2012

All good has to come to an end...

Ja,då har jag snart sett klart allt som finns att se nya DW. Jag har ungefär 8 avsnitt kvar och sen är det slut. Fast jag vet redan hur det "slutar", för jag har en DVD som jag köpte för hundra år sedan på SF i Stockholm. Från Let's kill Hitler (som för övrigt var ANDRA delen av två i en avsnittsföljd till på köpet. Great planning there guys!) till The wedding of River Song. Sen har vi julavsnittet och en klippshow. Sen får jag väl vänta på säsong sju.
Men innan det ska jag se:
  • Torchwood; något våldsammare DW-spinoff med brittiskt böghångel (Det lät mindre creepy i mitt huvud)
  • Sherlock; morden verision så att säga.
  • Sarah Jane adventures; Snällare DW-spinoff
  • Supernatural; Jag har ingen aning om vad det är, men se det ska jag!
  • My family; för att min hemliga kärlek är sitcoms...
  • OldWho; från 1963-1989. 26 säsonger...

Hurra, min sommar är gjord~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar