fredag 28 mars 2014

Det var länge sedan.

Det känns så konstigt att se mina gamla inlägg här efter typ två år (!), för det är både så mycket och så lite som har hänt mitt liv sedan det senaste inlägget från tjugohundra- fucking- tolv.

Bland annat kan jag tydligen inte stava längre enligt den här ordbehandlaren, för allt har de där röda squigglesarna under sig.

Det första jag ska göra är definitivt att ändra den där fonten, man ser ju inte vad det står, och jag bryr mig inte om att mitt 14 åriga jag upprepade för mig själv som ett mantra att bakgrundsbilden inte alls var hipster utan att jag enbart hade valt den för att den var "vetenskaplig". Den ser ju ut som om den är gjord i det där adobe programmet som gör nebulas för fan.
Jag kommer alltså i alla fall låta mina gamla inlägg vara kvar så att jag kan skratta gott åt dem, både idag och för all framtid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar