lördag 29 mars 2014

Saker jag vill/tänker skriva om

Det här är mer som en referens åt mig själv när jag inte vet vad jag ska skriva om.

  • Idioterna som min skola anställer som "lärare"
  • Dystopi-trenden i böcker
  • Jag känner på mig att jag kommer posta någon form av tutorial gällande hakama-vård, vare sig jag vill eller inte.
  • Jag vill jättegärna skriva en massa om min obskyra kampsport (Hipsterröst: You've probably never heard of it) men det tror jag det är bäst om jag bara inte gör det för alla parter inlandade.
  • Diverse gällande min självdiagnos (som säkert inte finns, men någonstans långt bak i hjärnan så har jag väl något slags behov av att vara unik, och att en självdiagnos var väl den bästa iden jag kunde få fram.)
 Och sen kommer jag inte på något mer, vilket är ganska besvikande (är det ens ett ord?) för jag trodde jag skulle få sitta här hela morgonen och skriva. Nu måste jag alltså hitta på något annat och det har jag ingen lust med, bleeeehh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar