söndag 27 maj 2012

Jag och min kärlek till fisk

Fisk är verkligen en slags mat som får alldeles för lite cred. Jag menar, det är gott, funkar till det mesta och är bra mycket nyttigare än typ, fläsk (som även det är lovely, but that's beside the point).
Kom nu inte och tro att jag menar dem där torra och kompakta fickpanetterna/fiskpinnarna/ugnsbakade/sprödbakade sakerna man får i skolan. Jag vet inte vad dem gjort med dem, men bra är det inte.
Nej, jag menar sån där ordentlig stekt fisk. En massa salt och citronpeppar. Erkänn, man dreglar bara man tänker på det. Mentalt iallafall.

Måste erkänna att jag från början hade tänkt göra ett inlägg om det senaste Pandora Hearts kapitlet som kom ut igår, men jag tänker inte ge mig in i det träsket.
Nä, men nu räcker det. Dobranoc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar