onsdag 23 maj 2012

Jaha du.

Time is sort of a big ball of wibbly-wobbly
Timey-wimey... stuff.
 ~
Oh hey look at me I'm the doctor,  I can save the world with a kettle, a piece of string and decorative vegtable.

Ärligt talat, och folk undrar varför jag gillar Doctor Who? 
Såg, på tal om det, klart på säsong 3 av den nya serien. Bara julavsnittet kvar. Såg ut som det skulle bli nått Titanic-aktigt. Förlåt mig men va?

Hursomhelst, ingen ska förvänta sig något vettigt. Det är bara jag och en laptop.
Och en massa Doctor, The sims 3 och min någolunda weirda besatthet av mangan Pandora Hearts.
På riktigt, jag skulle kunna argumentera i timmar för att förklara den skruvade och tollande handling.

Nej nu känner jag att det här börjar spåra ur.
Tack och goodbye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar