fredag 4 april 2014

Saker för mig att göra idag

  • Plugga kemi
  • Cykla till affären och köpa kaffe, bröd och stift till min stiftpenna
  • Laga min stiftpenna
  • Plugga engelska (tog jag ens med mig boken hem förresten?)
  • Städa rummet
  • Kolla om grejerna jag gjorde till musiken igår blev något som man kan använda
  • Göra gamla NP i biologi
  • Skriva miniuppsatsen till kemin
Usch, jag känner mig verkligen inte sugen på den här dagen.
Jag ögnade igenom biologiprovet igår som hastigast, och jag blev himla sur när jag såg att det var frågor om sexualkunskap, och det har vi inte haft sedan sjuan, så jag får väl gissa mig till vafan gonorré har för symptom.

Och eftersom jag ska köpa stift så kan jag inte cykla till affären som ligger nära, utan måste cykla tre kilometer till den andra och trängas med hurtiga barnfamiljer.

Jag har förresten inte skrivit något på ett par dagar här eftersom jag blev så sur på en grej i skolan, och jag tänker vara lite barnslig och säga att jag inte tänker säga vad det är innan jag har skrikit lite på någon för att kolla om jag kan fixa det, eller i alla fall göra det bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar