tisdag 1 april 2014

Frukt är inte godis, shut up

Jag tillhör den delen av människosläktet som försöker äta lite nyttigt, dvs inte så mycket socker och flott. Det går väl ganska bra tycker jag, då jag har en förmåga att bara stänga av hjärnan om jag skulle bli sötsugen lite sådär hux flux. Och eftersom jag har gjort det sedan i somras så har jag vant mig av godisätande och det är sällan jag är sugen på det sättet.

Det jag däremot saknar är att baka.

För om jag skulle baka är det en 100% chans att jag bara trycker i mig hela satsen mördegskakor i ett svep, så jag kan ju inte baka och sedan hoppas på att någon annan hinner sätta klorna i kakorna när jag slurpar upp dem som en dammsugare.

Så om någon kan något recept på lågkaloribakverk så känn dig fri att kasta dem på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar